Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Μπάσκετ Γυναικών: Ολικό rebuilt στο λιμάνι

Χρονιά σημαντικών αλλαγών στο τμήμα, που έχει ξεκινήσει με τον καλύτερο τρόπο τη φετινή σεζόν. Σημαντικές νίκες σε Ελλάδα και Ευρώπη με καλές και πειστικές εμφανίσεις, με νέο προπονητή στο πάγκο και εξαιρετικές μεταγραφές στην ομάδα. Οι βάσεις για την επιστροφή στους τίτλους έχουν μπει και θα παρακολουθήσουμε με μεγάλο ενδιαφέρον την πορεία του Θρύλου σε όλες τις διοργανώσεις.





Του Mad Prophet

Μάρτινς Ζίμπαρτς: Ο Ολυμπιακός χρειαζόταν μια αλλαγή στον πάγκο μετά την αποτυχημένη σεζόν του Παντελάκη και η επιλογή ήταν να έρθει ένας άνθρωπος με γεμάτο βιογραφικό κι έργο στο γυναικείο μπάσκετ. Ο Λετονός έχει γράψει πολλά χιλιόμετρα τόσο σε ανδρικούς όσο σε γυναικείους πάγκους είτε ως πρώτος είτε ως δεύτερος προπονητής και έχει πανηγυρίσει σημαντικές επιτυχίες και τίτλους σε συλλογικό κι εθνικό επίπεδο. Στη θεωρία, μοιάζει η κατάλληλη επιλογή να χτίσει τις ερυθρόλευκες από την αρχή.

O 47χρονος στις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής του Ολυμπιακού ανέφερε στο olympiacossfp.gr τα εξής: 

Είμαι χαρούμενος και ενθουσιασμένος που θα γίνω μέλος της οικογένειας του Ολυμπιακού. Είμαι ευγνώμων για την ευκαιρία που μου δόθηκε να βρεθώ σε ένα θρυλικό κλαμπ. Τα τελευταία χρόνια ήμουν αντίπαλος του Ολυμπιακού στο Eurocup και την Ευρωλίγκα. Θυμάμαι πολύ καλά αυτά τα ματς, με τους ενθουσιώδης φίλους του Ολυμπιακού να υποστηρίζουν την ομάδα.  Νιώθω υποχρεωμένος απέναντι στον κόσμο του Ολυμπιακού και στους ανθρώπους που με εμπιστεύτηκαν. Θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, με την εμπειρία και τις γνώσεις μου έτσι ώστε να βοηθήσω την νέα ομάδα μου, να κατακτήσει όλους τους στόχους της αυτή τη σεζόν.

Ιωάννα Δίελα: Η πρώτη μεταγραφή της σεζόν ήταν αυτής της Ελληνίδας γκαρντ από τον αιώνιο αντίπαλο, στον οποίο αγωνίστηκε συνολικά 7 χρόνια σε 2 διαφορετικές περιόδους. Η 31χρονη αθλήτρια που μπορεί να αγωνιστεί και στο 3 αναμένεται να προσφέρει λύσεις με την εμπειρία της.

Η διεθνής αθλήτρια δήλωσε για τη μετακίνηση της στο λιμάνι τα παρακάτω:

Ο τρόπος που με προσέγγισε ο Ολυμπιακός ήταν εξαιρετικός. Είμαι πανευτυχής  που θα συνεχίσω την καριέρα μου σε αυτό τον σύλλογο και ενθουσιασμένη με το πρότζεκτ της ομάδας. Από την πλευρά μου θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να συμβάλω στην επίτευξη όλων των στόχων. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η καινούργια σεζόν και να επανέλθουμε σε συνθήκες κανονικότητας μέσα στο γήπεδο. Εύχομαι να κυλήσει ομαλά και χωρίς προβλήματα η χρονιά και να απολαύσουμε το ταξίδι μας στην Ευρώπη αλλά και το μονοπάτι για την κορυφή στις εγχώριες διοργανώσεις.

Κριστίν Βίτολα: Η πρώτη ξένη αθλήτρια του Θρύλου που ανακοινώθηκε για τη σεζόν που διανύουμε. O κόουτς των ερυθρολεύκων τη γνωρίζει αρκετά καλά αφού πρόκειται για συμπατριώτισσά του και αναμένεται να μας ενισχύσει στις θέσεις 4-5.

Η 30χρονη φόργουορντ είπε για τον ερχομό της στην ομάδα του Πειραιά: 

Είμαι πολύ χαρούμενη που θα αγωνιστώ με τον Ολυμπιακό στο ελληνικό πρωτάθλημα και στην Ευρώπη και ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν. Στόχος μου είναι να απολαύσουμε το μπάσκετ και να βοηθήσω με την εμπειρία μου την ομάδα, όσο περισσότερο μπορώ, προκειμένου να κατακτήσουμε τους στόχους μας. Ελπίζω ότι οι φίλαθλοι μας θα μπορούν να μας υποστηρίξουν, να μας μεταφέρουν την ενέργειά τους σε κάθε παιχνίδι και να ζήσουμε μαζί τους ωραίες στιγμές.

Ελένη Σύρρα: Η Ελληνίδα γκαρντ, μετά από ορισμένες πολύ καλές σεζόν στο πρωτάθλημα, έκανε το μεγάλο βήμα στην καριέρα με τον ερχομό της στην κορυφαία ομάδα και αναμένεται να αποτελέσει ένα σημαντικό γρανάζι στο ερυθρόλευκο σύνολο.

Η 26χρονη αθλήτρια δήλωσε τα ακόλουθα για την μεταγραφή της στον Ολυμπιακό: 

Είναι τιμή που μου που το προπονητικό επιτελείο του Ολυμπιακού με επέλεξε να στελεχώσω την ομάδα. Νιώθω ιδιαίτερη χαρά που θα αποτελέσω μέλος του Ολυμπιακού. Το κίνητρο είναι τεράστιο και θα κάνω τα πάντα για να πανηγυρίσουμε στο τέλος της χρονιάς.

Ευαγγελία Βαμβακά: Έμπειρη αθλήτρια, με πορεία σε σημαντικές ομάδες της Α1, έρχεται με σκοπό να προσθέσει βάθος στην frontline και να δώσει τις απαραίτητες ανάσες στις συμπαίκτριες της.

Η 29χρονη φόργουορντ αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου της είπε:

Με τιμά ιδιαίτερα η πρόταση που δέχθηκα από την ομάδα του Ολυμπιακού, την οποία παρακολουθώ και εκτιμώ τόσα χρόνια. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τους έμπειρους προπονητές και τις συμπαίκτριες μου. Είμαι έτοιμη να δώσω το 100% του εαυτού μου για να βοηθήσω με κάθε τρόπο την ομάδα μου. Εύχομαι να έχουμε όλοι την υγεία μας και να παίξουμε σε ένα δυνατό πρωτάθλημα χωρίς εμπόδια.

Στέλλα Φουράκη: Μετά από 4 χρόνια και την παρουσία της σε 3 ομάδες του εξωτερικού η Ελληνίδα αθλήτρια επανέρχεται στον Θρύλο με στόχο να βοηθήσει κι εκείνη για την επιστροφή στους τίτλους.

Η 27χρονη φόργουορντ δήλωσε για την επιστροφή της στον Ολυμπιακό:

Χαίρομαι πολύ που η επιστροφή μου στην Ελλάδα συνοδεύεται από την επιστροφή μου σε έναν ιστορικό και πετυχημένο Σύλλογο όπως ο Ολυμπιακός. Αισθάνομαι τυχερή που έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ σε μία ομάδα-πρότυπο για τα δεδομένα του ελληνικού γυναικείου μπάσκετ. Θα κάνω ό,τι μπορώ προκειμένου η ομάδα να έχει μια όσο το δυνατόν καλύτερη πορεία στην Ευρώπη και να κατακτήσει αυτό που της αξίζει στο ελληνικό πρωτάθλημα, που δεν είναι τίποτα λιγότερο από την κορυφή. Εύχομαι η ερχόμενη σεζόν να κυλήσει ομαλά με υγεία και χωρίς τραυματισμούς για όλους.

Σάιλα Κούπερ: Πολύ σημαντική κίνηση. Θα αποτελέσει πυλώνα στο 4-5. Μπορεί να αγωνιστεί είτε στο πλάι της Χάμπλιν ως 4αρι είτε μόνη της στο 5. Μια πολύ έξυπνη μεταγραφή που θα προσφέρει με πολλούς τρόπους μέσα στο παρκέ.

Η 26χρονη αθλήτρια για το γεγονός πως θα φοράει τα ερυθρόλευκα δήλωσε: 

Πρώτα από όλα θέλω να πω ένα ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνεται να έρθω να παίξω σε ένα σύλλογο που βρίσκεται στην ελίτ! Για την καριέρα μου είναι πολύ σημαντική αυτή η σεζόν και σκοπεύω να συνεχίσω την κληρονομία μου και την παράδοση που έχω στο να φέρνω πολλές νίκες. Στους φιλάθλους μας θα ήθελα να πω, ότι θα έχουμε μια απολαυστική σεζόν και… απλά να την περιμένετε!

Ρουθ Χάμπλιν: Η σέντερ ύψους 1,99 έρχεται με στόχο να σκεπάσει τα καλάθια και να κυριαρχήσει στους αιθέρες. Έχει μεγάλη εμπειρία από τα ευρωπαϊκά παρκέ και σίγουρα θα είναι από τις πρωταγωνίστριες της φετινής ομάδας.

Η 27χρονη Καναδή ως παίκτρια του Ολυμπιακού έκανε τις εξής δηλώσεις: 

Είμαι πολύ χαρούμενη που θα συνεχίσω την καριέρα μου στην Ελλάδα. Έχω ακούσει εξαιρετικά πράγματα για τη χώρα και ειδικά για αυτό το σύλλογο, τον Ολυμπιακό.  Είμαι ενθουσιασμένη για τις προκλήσεις και την ανάπτυξη που θα φέρει αυτή η σεζόν. Οι στόχοι μου είναι να έχω ισχυρή παρουσία στην ομάδα μου και να τη βοηθήσω να κατακτήσει τους τίτλους στις εγχώριες διοργανώσεις καθώς και να έχουμε καλή παρουσία στην Ευρώπη. Θα δηλώσω και πάλι ενθουσιασμένη που θα φορέσω αυτή τη φανέλα και θα είμαι μέλος αυτής της θρυλικής μπασκετικής οικογένειας. Θα έχουμε μια εξαιρετική σεζόν».

Αλέξις Τόλφρι: Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο έκλεισε τις μεταγραφές του Ολυμπιακού, ο οποίος επέλεξε την Αμερικανίδα γκαρντ για να ηγηθεί στην ερυθρόλευκη περιφέρεια και να φορτώσει με πόντους τα αντίπαλα καλάθια.

Η 23χρονη αθλήτρια ανέφερε τα εξής για το νέο κεφάλαιο στην καριέρα της: 

Είμαι ενθουσιασμένη που θα έρθω να αγωνιστώ για τον Ολυμπιακό. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα στην καριέρα μου το οποίο θα με εξελίξει όχι μόνο ας αθλήτρια αλλά και ως άνθρωπο. Το να εγκαταλείπεις τη χώρα σου πάντα είναι δύσκολο, αλλά είναι τιμή μου που θα έχω την ευκαιρία να γνωρίσω την ελληνική κουλτούρα. Οι στόχοι μου για τη νέα σεζόν είναι να βοηθήσω την ομάδα να είναι η καλύτερη που μπορεί, ανταποκρινόμενη στο ρόλο που θα έχω. Ανυπομονώ να ξεκινήσει μια φανταστική σεζόν. Πάμε Ολυμπιακέ!

Το τι συνέβη για να χαθεί το περσινό πρωτάθλημα είναι γνωστό και δεν χρειάζεται να προχωρήσουμε σε περαιτέρω ανάλυση. Η ομάδα κοίταξε μπροστά, αποφάσισε να αλλάξει ορισμένα πράγματα και η αλήθεια είναι ότι χρειαζόταν μια ανανέωση στο τμήμα για να επιστρέψει στους τίτλους. Πρώτη και σημαντικότερη αλλαγή αυτή στην άκρη του πάγκου. Ο Παντελάκης προσέφερε στην ομάδα, αλλά από ένα σημείο και μετά ήταν εμφανές ότι είχε επέλθει ένας κορεσμός μεταξύ του κόουτς και της ομάδας. Ο νέος προπονητής έχει φέρει έναν νέο αέρα αλλαγής και τα πρώτα δείγματα της δουλειάς του είναι πολύ θετικά. Στο φετινό πρωτάθλημα άλλαξε ο αριθμός των ξένων αθλητριών από τρεις σε τέσσερις και αυτό βοήθησε τον Ολυμπιακό, όπως και τις υπόλοιπες ομάδες, στον σχεδιασμό του και να κινηθεί με μεγαλύτερη άνεση στο μεταγραφικό παζάρι και να έχει μεγαλύτερο βάθος ενόψει των αρκετών παιχνιδιών που θα δώσει.

Οι ερυθρόλευκοι ανανέωσαν τον βασικό κορμό των επιτυχιών τους, κράτησαν όλες τις αθλήτριες που ήθελαν και είναι σημαντικό ότι δεν υπήρξε καμία απώλεια. Παράλληλα, απέκτησαν σημαντικές Ελληνίδες παίκτριες και συμφώνησαν με πολύ καλές ξένες μπασκετμπολίστριες. Ένα από τα περσινά προβλήματα ήταν η έλλειψη μιας σκόρερ εκτός της Σταμολάμπρου και η έλευση της Τόλφρι φαίνεται πως θα λύσει αυτό το πρόβλημα, με την Αμερικανίδα γκαρντ να αποδίδει εξαιρετικά μέχρι στιγμής και να φτιάχνει ένα δυνατό δίδυμο με τη Σταμολάμπρου στη περιφέρεια. Επίσης σημαντικό ρόλο αναμένεται να έχει και η Σύρρα, η οποία ήρθε στην ομάδα με τη φήμη της πολύ καλής αμυντικού. Οι Πειραιώτες αποφάσισαν τις θέσεις των 3 υπολοίπων ξένων να τις επενδύσουν στην frontline, σε αθλήτριες με μέγεθος που θα συνεισφέρουν σε ριμπάουντ και πόντους. Είναι ενδεικτικό πως, στον αγώνα πρωταθλήματος με τον ΠΑΣ, οι Βίτολα, Κούπερ και Χάμπλιν μάζεψαν 32 από τα συνολικά 46 ριμπάουντ.

Ο Ολυμπιακός σίγουρα θα είναι καλύτερος από την περσινή σεζόν, είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για το νταμπλ, όμως εξαιτίας της αύξησης των ξένων αθλητριών το φετινό πρωτάθλημα αναμένεται πιο αμφίρροπο και πιθανότατα να δούμε ορισμένες απρόσμενες γκέλες. Έχουν δημιουργηθεί καλές ομάδες, ο βασικός μας αντίπαλος παραμένει ο Παναθηναϊκός και είναι κρίμα που μέχρι στιγμής δεν υπάρχει τηλεοπτική κάλυψη του πρωταθλήματος.

ΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ

Οκτώ φιλικά παιχνίδια έδωσε η ομάδα, με σκοπό να προετοιμαστεί και να μονταριστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ενόψει των επίσημων υποχρεώσεών της. Η ομάδα του Ζίμπαρτς αντιμετώπισε ομάδες του πρωταθλήματος και επικράτησε σε όλες τις αναμετρήσεις.

17/9 Νίκη Λευκάδας – Ολυμπιακός 53-72

18/9 Εσπερίδες – Ολυμπιακός 66-69

19/9 ΠΑΣ Γιάννινα – Ολυμπιακός 63-67

Τα δεκάλεπτα: 14-14, 32-34, 52-50, 63-67

24/9 Ολυμπιακός – Χανιά 104-70

Τα δεκάλεπτα: 23-13, 46-36, 82-53, 104-70

25/9 Ολυμπιακός – ΠΑΣ Γιάννινα 63-61

Τα δεκάλεπτα: 15-17, 33-30, 48-40, 63-61

1/10 Δάφνη Αγ. Δημητρίου – Ολυμπιακός 63-68

Τα δεκάλεπτα: 18-23, 37-39, 50-58, 63-68

2/10 Ολυμπιακός – Δάφνη Αγ. Δημητρίου 65-47

Τα δεκάλεπτα: 27-8, 41-18, 55-33, 65-47

6/10 Ολυμπιακός – Ελευθερία Μοσχάτου 95-67

Τα δεκάλεπτα: 27-13, 47-28, 69-43, 95-67

EUROCUP

Ο Θρύλος φέτος θα συμμετέχει στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στη διοργάνωση του Eurocup από όπου ξεκινάει την ευρωπαϊκή του προσπάθεια από τους ομίλους και εκεί θα αντιμετωπίσει την πολωνική Μπίτγκοζ, τη ρώσικη Ναντέζντα Όρεμπρουκ και τον Ερυθρό Αστέρα.

Ολυμπιακός – Μπίτγκοζ 103-68

Δεν μπορούσε να ξεκινήσει με καλύτερο τρόπο η ομάδα που διέλυσε τον αντίπαλό της για την 1η αγωνιστική που διεξήχθη στο ΣΕΦ. Οι ερυθρόλευκες δεν άφησαν στιγμή το πόδι από το γκάζι, φτάνοντας τους 100 πόντους και μας γέμισαν με αισιοδοξία για την έκβαση της φετινής σεζόν. Πρώτη σκόρερ της αναμέτρησης η Σταμολάμπρου και από κοντά σε απόδοση την ακολούθησαν οι Τόλφρι, Χάμπλιν και Αλεξανδρή.

Τα δεκάλεπτα: 20-8, 40-29, 77-50, 103-68

Ολυμπιακός (Μάρτινς Ζίμπαρτς): Κούπερ 12, Τόλφρι 16 (4), Σταμολάμπρου 19 (3/4 τριπ., 7 ασσίστ, 3 κλεψίματα), Σταμάτη 5 (1), Αλεξανδρή 8 (5 ασσίστ, 7 κλεψίματα), Σύρρα, Νικολοπούλου 10 (2/4 τριπ., 6 ασσίστ), Φουράκη 6 (5 ριμπάουντ), Δίελα, Βαμβακά, Βίτολα 11 (2), Χάμπλιν 16 (9 ριμπάουντ)

Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Πας Γιάννινα – Ολυμπιακός 62-70

Μεγάλο διπλό πήρε ο Θρύλος κόντρα σε ένα δυσκολοκατάβλητο αντίπαλο που πάλεψε αρκετά για να ανακόψει τον Ολυμπιακό. Οι Πειραιώτισσες είχαν αρκετό πάθος και στην κρίσιμη 4η περίοδο, με μεγάλα σουτ, πέρασαν μπροστά στο σκορ και εντέλει έφτασαν στη νίκη για την 1η αγωνιστική του πρωταθλήματος. Πρώτη σκόρερ της αναμέτρησης η Τόλφρι με 14 πόντους. Επίσης ξεχώρισαν με την εμφάνισή τους οι Κούπερ και Βίτολα.

Τα δεκάλεπτα: 17-18, 33-35, 51-49, 62-70

Ολυμπιακός (Ζίμπαρτς): Κούπερ 11 (13 ριμπάουντ, 1 ασίστ), Τόλφρι 14 (2/5 τριπ., 2 ριμπάουντ, 1 ασίστ, 2 κλεψίματα), Σταμολάμπρου 6 (1/2 τριπ.), Σταμάτη 12 (4/11 τριπ., 4 ριμπάουντ, 2 ασίστ), Αλεξανδρή 4 (1/3 τριπ.), Νικολοπούλου 2 (5 ριμπάουντ, 5 ασίστ, 1 κλέψιμο), Δίελα (3 ριμπάουντ), Βίτολα 13 (1/3 τριπ., 10 ριμπάουντ), Χάμπλιν 8 (9 ριμπάουντ)

ΤΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΡΕ-ΔΩΣΕ

Ήρθαν: Ιωάννα Δίελα, Κριστίν Βίτολα, Ελένη Σύρρα, Ευαγγελία Βαμβακά, Στέλλα Φουράκη, Σάιλα Κούπερ, Ρουθ Χάμπλιν, Αλέξις Τόλφρι

Ανανέωσαν: Άννα Νίκη Σταμολάμπρου, Εβίνα Σταμάτη, Άννα Σπυριδοπούλου, Αθανασία Παντελή, Διονυσία Αλεξανδρή, Αγγελική Νικολοπούλου

Έφυγαν: Νάταλι Φοντέιν, Στέφανι Κόστοβιτς, Τζόρι Ντέιβις, Ειρήνη Κούκη, Βάσια Παπαμαρκάκη

ΡΟΣΤΕΡ 2021/22

Guards: Αλέξις Τόλφρι, Άννα Νίκη Σταμολάμπρου, Διονυσία Αλεξανδρή, Ελένη Σύρρα, Αγγελική Νικολοπούλου, Αθανασία Παντελή

Forwards: Σάιλα Κούπερ, Εβίνα Σταμάτη, Άννα Σπυριδοπούλου, Στέλλα Φουράκη, Ιωάννα Δίελα, Ευαγγελία Βαμβακά

Centers: Ρουθ Χάμπλιν, Κριστίν Βίτολα

Προπονητής: Μάρτινς Ζίμπαρτς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου