Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Τμήμα βόλεϊ γυναικών: Να επαναλάβει την περσινή επιτυχία

Δεν έχουν περάσει παρά μόνο λίγοι μήνες από τη μυθική χρονιά που μας πρόσφερε το συγκεκριμένο τμήμα, όπως φαίνεται όμως κανείς δεν επαναπαύεται από την επιτυχία. Η λέξη κορεσμός δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό μας και ο στόχος είναι να σηκώνουμε κούπες μέχρι να σβήσει ο ήλιος. Είναι χαρακτηριστικό εξάλλου πως το ρόστερ είναι έτοιμο και ο προγραμματισμός για την ερχόμενη σεζόν έχει ήδη ολοκληρωθεί, ενώ καλά καλά οι αντίπαλοί μας δεν έχουν ξεκινήσει τα σχέδιά τους.





Του Mad Prophet

Ο Ολυμπιακός προχώρησε σε 4 μεταγραφικές κινήσεις και σε 5 ανανεώσεις στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και αυτή του κόουτς Κοβάτσεβιτς. Πιο αναλυτικά η ομάδα έκανε τις εξής κινήσεις:

Μπράνκο Κοβάτσεβιτς Ο προπονητής με τις μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία του τμήματος θα εξακολουθεί να βρίσκεται στην άκρη του ερυθρόλευκου πάγκου για 2 ακόμη χρόνια. Ο Σέρβος τεχνικός, μετά την ανανέωση της συνεργασίας, δήλωσε στο επίσημο site του Ολυμπιακού τα εξής: 
Ήταν μια μεγάλη… ευχαρίστηση η ανανέωση της συνεργασίας και για τις δυο πλευρές. Όπως την πρώτη φορά έτσι και τη δεύτερη, η συμφωνία έγινε πολύ γρήγορα. Το ήθελα πολύ και εγώ και ο Ολυμπιακός. Προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος που συνέβη αυτό και θα μείνω για άλλα δυο χρόνια. Ελπίζω τα αποτελέσματα να είναι τα ίδια και ίσως και λίγο καλύτερα».
Λάουρα Έμοντς Η διεθνής Γερμανίδα ακραία υπέγραψε συμβόλαιο ενός έτους με τον Ολυμπιακό. Η 27χρονη στις πρώτες της δηλώσεις ανέφερε: 
Αισθάνομαι μεγάλη τιμή και ενθουσιασμό που θα αγωνιστώ στον Ολυμπιακό την επόμενη σεζόν. Περιμένω με ανυπομονησία να αγωνιστώ μπροστά στους οπαδούς μας και την φανταστική ατμόσφαιρα! Και το κλαμπ και η πόλη του Πειραιά είναι πραγματικά ξεχωριστά στην Ευρώπη. Είμαι πραγματικά υπερήφανη που θα έχω την δυνατότητα να αγωνιστώ με τον Ολυμπιακό και να κάτω το καλύτερο δυνατόν τόσο στις εγχώριες όσο και στις διεθνής διοργανώσεις. Θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, για να βοηθήσω την ομάδα μου να επιτύχει όλους τους στόχους της!.
Άλισον Μέιφιλντ Η 29χρονη Αμερικανίδα ακραία υπέγραψε συμβόλαιο ενός έτους και στις πρώτες της δηλώσεις τόνισε τα εξής: 
Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που θα βρίσκομαι στην Ελλάδα και την Αθήνα την επόμενη σεζόν, για να αγωνιστώ στον Ολυμπιακό! Μόνο καλά λόγια έχω ακούσει για το κλαμπ και για την οργάνωση του. Μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος με την πρώην ομάδα μου στο Περού, είμαι ενθουσιασμένη που πηγαίνω σε μια άλλη ομάδα που κέρδισε πολλούς τίτλους την χρονιά που πέρασε με αποκορύφωμα την κατάκτηση του CEV Challenge Cup. Αυτή είναι μια μεγάλη επιτυχία για το κλαμπ και είμαι σίγουρη πως όλοι εκεί αισθάνονται περήφανοι για αυτό και θα θέλουν να υπερασπιστούν αυτό τον τίτλο φέτος. Νιώθω ευγνώμων που θα έχω αυτή την ευκαιρία να αγωνιστώ σε μια ομάδα με υψηλούς στόχους και δεν σας κρύβω το γεγονός ότι περιμένω με ανυπομονησία να ξεκινήσει η σεζόν. Έχω ακούσει ότι η νέα ομάδα μου έχει φανταστικούς οπαδούς που στους αγώνες δημιουργούν εκπληκτική ατμόσφαιρα… περιμένω κι εγώ με ενθουσιασμό να ζήσω από κοντά αυτή την εμπειρία!.
Ασημίνα Νικολογιάννη Για 2 χρόνια θα φοράει τα ερυθρόλευκα η νεαρή ακραία με ύψος 1,80μ., που στις πρώτες τις δηλώσεις ως παίχτρια του Ολυμπιακού τόνισε τα εξής: 
Είμαι πολύ χαρούμενη που θα ενταχθώ στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Εύχομαι να προσφέρω ότι καλύτερο μπορώ και να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη του συλλόγου στο πρόσωπο μου. Είναι πολύ δύσκολο να φτάσεις στην κορυφή, αλλά ακόμα πιο δύσκολο να παραμείνεις εκεί. Αυτό που θέλω είναι να μπορέσω και εγώ να βοηθήσω έτσι ώστε η ομάδα μου να κατακτήσει όλους τους στόχους της νέας χρονιάς. Οι προσωπικοί μου στόχοι και φιλοδοξίες ταυτίζονται με αυτούς της ομάδας, ανυπομονώ να ζήσω την ζεστή ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού στο γήπεδο!
Λαμπρινή Κωνσταντινίδου Η διεθνής πασαδόρος υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας 1+1 έτους και θα συνθέσει μαζί με την Χριστοδούλου ένα δυνατό δίδυμο στην πάσα.. Στις πρώτες της δηλώσεις ως αθλήτρια του Ολυμπιακού ανέφερε τα εξής:
Μετά από την περσινή πορεία, ο Ολυμπιακός είναι η πρώτη ομάδα σε όλη την Ελλάδα που κάποια αθλήτρια θα σκεφτεί να ακολουθήσει. Και για εμένα προσωπικά, ερχόμενη από την Αμερική, αποτελεί την πρώτη επιλογή που θα κοιτούσα για το μέλλον μου. Εύχομαι να μπω στο κλίμα της ομάδας, που ήδη έχω εμπειρίες από τις συμπαίκτριές μου, στην εθνική και να συνεχίσουμε την ίδια πορεία για να φτάσουμε ακόμα πιο ψηλά.
Σάσκια Χίπε Μια από τις καλοκαιρινές επιτυχίες του τμήματος είναι η συμφωνία με την Γερμανίδα διαγώνιο για 2 ακόμη χρόνια. Η διεθνής αθλήτρια του Ολυμπιακού δήλωσε μετά την υπογραφή του νέου συμβολαίου της με την ομάδα: 
Αισθάνομαι πάρα πολύ ευτυχισμένη που ανανέωσα την συνεργασία μου με τον Ολυμπιακό, δεν αποτελεί μυστικό άλλωστε ότι αγαπάω αυτό το κλαμπ. Είμαι πολύ χαρούμενη, καθώς η συμφωνία που κάναμε έχει να κάνει για τα 2 επόμενα χρόνια και αυτό είναι κάτι που μου δίνει σιγουριά και ασφάλεια. Τώρα ανυπομονώ για την επόμενη σεζόν και ελπίζω να είναι και αυτή επιτυχημένη όσο το δυνατόν περισσότερο! Η θάλασσα και ο ήλιος αποτελούν σίγουρα θετικά στοιχεία για την απόφαση μου να μείνω στην Ελλάδα, αλλά όπως έχω πει και στο παρελθόν αυτό που μετράει πραγματικά για εμένα είναι ότι νιώθω ότι είμαι ένα κομμάτι αυτής της κόκκινης οικογένειας. Όλοι στο κλαμπ, μου το δείχνουν καθημερινά. Υπάρχει πολύ οργάνωση, ενδιαφέρονται για τους αθλητές και προσπαθούν να λύσουν όλα σου τα προβλήματα στην καθημερινότητα, είναι εκπληκτικό. Όσο για τους οπαδούς μας, νοιώθω καθημερινά πολύ υποστήριξη από όλους τους. Εύχομαι για του χρόνου να μας υποστηρίζουν όπως έκαναν και φέτος, ειδικότερα στον ημιτελικό και τον τελικό του CEV Challenge Cup και μακάρι να ζήσουμε ξανά αυτή την εκπληκτική ατμόσφαιρα!

Κωνσταντίνα Βλαχάκη Η Ελληνίδα ακραία έβαλε την υπογραφή της σε νέο συμβόλαιο διάρκειας 1+1 έτους. Μετά την ανανέωση της συνεργασίας η 23χρονη αθλήτρια δήλωσε τα εξής: 
Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη για την ανανέωση της συνεργασίας με την ομάδα μου. Όταν αγωνίζεσαι στον Ολυμπιακό και μετά από μια τόσο επιτυχημένη χρονιά, πώς να μην θέλει κάποιος να μείνει. Είμαστε μια οικογένεια και είναι και αυτός ένας λόγος που ήθελα πάρα πολύ να παραμείνω στον Ολυμπιακό.  Για τη νέα σεζόν εύχομαι να έχουμε υγεία και να συνεχίσει να μας στηρίζει ο κόσμος.
Μαρία Νομικού O Ολυμπιακός επέλεξε να ενεργοποιήσει την οψιόν ενός έτος στο συμβόλαιο της 25χρονης αθλήτριας, η άτυχη διαγώνιος που έχασε τα κρίσιμα παιχνίδια λόγω τραυματισμού δήλωσε τα εξής: 
Χαίρομαι πάρα πολύ γιατί είχαμε μια άκρως επιτυχημένη χρονιά την οποία προσωπικά έζησα αγωνιστικά στο… μισό λόγω του τραυματισμού μου. Πραγματικά χαίρομαι γιατί η οικογένεια του Ολυμπιακού με στήριξε και τους οφείλω μια χρονιά καλή και να δώσω το 100% του εαυτού μου στην ομάδα. Ελπίζω του χρόνου να έχω υγεία πάνω απ’ όλα και να ζήσουμε μια εξίσου επιτυχημένη σεζόν.
Αλίκη Κωνσταντινίδου Η διεθνής κεντρική θα συνεχίσει να είναι παίκτρια του Ολυμπιακού για μια ακόμη σεζόν. Μετά την υπογραφή του νέου της συμβολαίου δήλωσε τα εξής: 
Είμαι πολύ χαρούμενη που ανήμερα των γενεθλίων μου ανανεώνω τη συνεργασία μου με τον Ολυμπιακό. Μετα απο μια τόσο δυνατή χρόνια, εύχομαι και φέτος να καταφέρουμε να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε! Εγώ προσωπικά θα δίνω καθημερινά το 100% της ενέργειας μου για να πετύχουμε όλους τους στόχους μας. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια του Ολυμπιακού, τον πρόεδρο Μιχάλη Κουντούρη και τον μάνατζερ της ομάδας Νίκο Κατσιουρα για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπο μου! Ανυπομονώ να ξαναβρεθούμε όλες μαζί στο γήπεδο!
Ο Ολυμπιακός ευτυχώς κατάφερε και διατήρησε τον κορμό των επιτυχιών. Για την ακρίβεια, το βάρος είχε πέσει στις ανανεώσεις του Κοβάτσεβιτς και της Χίπε και μετά την συμφωνία τους ο προγραμματισμός έγινε ακόμα πιο εύκολος. Μόνο στα άκρα είχαμε δυο σημαντικές αποχωρήσεις αφού η Πολ επέστρεψε στην πατρίδα της και θα συνεχίσει την καριέρα της στη Στουτγάρδη και η Νιέμερ αποσύρθηκε από την ενεργό δράση. Στις θέσεις του ήρθαν Έμοντς και η Μέιφιλντ. Η πρώτη προέρχεται από το τσέχικο πρωτάθλημα, όπου κατέκτησε τον τίτλο και αναδείχτηκε MVP. Όσο για τη δεύτερη έχει αγωνιστεί σε αρκετές ομάδες και έχει βρεθεί στις προεπιλογές της εθνικής ΗΠΑ. Αλλαγή θα έχουμε και στη θέση της λίμπερο: παρότι η Κονόμη δεσμεύεται με συμβόλαιο, επέλεξε να κάνει ένα μικρό διάλλειμα για να αφοσιωθεί στην οικογένειά της και τη θέση της αναμένεται να πάρει η Ειρήνη Κοκκινάκη.

Εντός συνόρων αναμένεται να έχουμε μια από τα ίδια, αφού δεν πιστεύω πως θα εμφανιστεί κάποια ομάδα που θα προβάλλει αντίσταση και θα αμφισβητήσει τα πρωτεία μας. Άλλωστε όπως γράφουν οι ειδικοί του αθλήματος, μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα παρουσιάσει η φετινή Pre League με την παρουσία Παναθηναϊκού, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ, παρά η Volley League.

Όπως είναι λογικό το ενδιαφέρον θα στραφεί κυρίως στην Ευρώπη, εκεί όπου τα κορίτσια καλούνται να υπερασπιστούν τον τίτλο τους στο CEV Challenge Cup. Η προσπάθεια για το back2back θα ξεκινήσει από τον 2ο προκριματικό γύρο απέναντι στην Chev Diekirch από το Λουξεμβούργο. Ο πρώτος αγώνας θα διεξαχθεί στο Ρέντη το διάστημα 6-8 Νοεμβρίου και η ρεβάνς στο Λουξεμβούργο μεταξύ 13 και 15 Νοεμβρίου. Όλα αυτά όμως, ενδέχεται να αλλάξουν, αν ο νικητής του Βαλκανικού Κυπέλλου, που διεξάγεται τον Σεπτέμβρη, είναι ομάδα από τη Σερβία, αφού αν γίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να αλλάξουν θέσεις, και ο Ολυμπιακός να βρεθεί αντιμέτωπος στις ίδιες με τις παραπάνω ημερομηνίες, με τον νικητή του Βαλκανικού και η Chev Diekirch να περάσει χωρίς αγώνα στον επόμενο γύρο και να βρεθεί αντιμέτωπη με την ομάδα που πήρε την θέση της Bursa BBSK, την Aydin BBSK επίσης από την Τουρκία.

Το μεταγραφικό πάρε-δώσε:

Ήρθαν: Λάουρα Έμοντς, Άλισον Μέιφιλντ, Ασημίνα Νικολογιάννη, Λαμπρινή Κωνσταντινίδου

Έφυγαν: Χαρά Παπαδοπούλου. Στέφανι Νιέμερ, Φραντζίσκα Πολ, Αρέτα Κονόμη 

Ανανέωσαν: Σάσκια Χίπε, Κωνσταντίνα Βλαχάκη, Μαρία Νομικού, Αλίκη Κωνσταντινίδου

 Ολυμπιακός, Ρόστερ 2018 

Πασαδόροι
Στέλλα Χριστοδούλου, Λαμπρινή Κωνσταντινίδου
Ακραίες
Λάουρα Έμοντς, Άλισον Μέιφιλντ, Ασημίνα Νικολογιάννη, Κωνσταντίνα Βλαχάκη
Διαγώνιες
Σάσκια Χίπε, Μαρία Νομικού
Λίμπερο
Ειρήνη Κοκκινάκη, Έλενα Μιλιντέγεβιτς
Κεντρικές 
Τζίνα Λαμπρούση, Κατερίνα Γιώτα, Κατερίνα Ζακχαίου, Αλίκη Κωνσταντινίδου

Μια ακόμη ερυθρόλευκη χρονιά γεμάτη επιτυχίες έρχεται για το τμήμα και εμείς θα είμαστε στο πλευρό της ομάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου