Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Ο Dr. Jekyll γράφει γράμμα στον Άγιο Βασίλη,
ζητώντας δώρα για τον ποδοσφαιρικό Ολυμπιακό.











Αγαπημένε μου, Άγιε Βασίλη,

Αρχικά, θέλω να σου πω (χωρίς να θέλω να σε κολακέψω) πως χαίρομαι που έχεις το ίδιο όνομα με τον αρχηγό της ομάδας μπάσκετ και με τον Καραπιάλη (για χρόνια πίστευα ότι αυτοί ήταν ο Άγιος Βασίλης, αλλά μεγαλώνοντας έμαθα ότι υπάρχεις και εσύ -και έχεις το copyright). Φέτος ήμουν σχετικά καλό παιδί. Δεν θα σου πω ψέματα: έχω πει κακές λέξεις στα γήπεδα (που θα σε έκαναν να κοκκινήσεις ακόμα περισσότερο), έχω χαρεί και γελάσει με τη θλίψη άλλων ανθρώπων (όμως φταίνε αυτοί, που δεν έγιναν Ολυμπιακοί, και όχι εγώ για τα χάλια τους), και έχω παραποιήσει τους στίχους από τα κάλαντά σου (όμως αυτό εμπίπτει στη πρώτη κατηγορία).

Ξέρω πως κάθε χρόνο λαμβάνεις χιλιάδες γράμματα από τα παιδάκια όλου το κόσμου. Θα σου πω, και πάλι, την αλήθεια: δεν είμαι ακριβώς παιδάκι, αν και αισθάνομαι αιώνια έφηβος (από την ομάδα το έχω πάρει κι αυτό). Και δεν θέλω δώρα για εμένα (πάντως, αν μπορούσες να πληρώσεις κάνα λογαριασμό, δεν θα με χαλούσε). Άσε που δεν θα σου ζητήσω μόνο να μου φέρεις πράγματα: έλα εσύ με το τσουβάλι σου από Ρέντη πλευρά, και εγώ θα σου το γεμίσω (λίγο β' διαλογής, δεν λέω, αλλά αν το πας προς Φιλαδέλφεια ή Τούμπα --δεν λέω καν για Λεωφόρο-- θα σε λατρέψουν).

Και ας ξεκινήσουμε με αυτά που θα σου δώσω: αρχικά, ένα μαροκίνι, άλλο πράγμα! Μην παει ο νους σου στο κακό, και μου φέρεις δώρο τη Δίωξη. Για άνθρωπο μιλάω: τον λένε Καρσελά, αλλά εσύ μπορείς να τον φωνάξεις όπως θέλεις (θα σου πρότεινα το “αδιάφορο ψοφίμι”). Αν θέλεις και ένα αριστερό εξτρέμ (ο Καρσελά παίζει από δεξιά), για να κάνεις σετάκι, θα σου βάλω στο τσουβάλι και τον Σεμπά (όσο προλαβαίνεις, μετά θα τον πάρουν οι Κινέζοι και θα τον κρύψουν σε κάνα υπόγειο να φτιάχνει μπάλες -γιατί να παίξει μπάλα χλωμό το κόβω). Έχω και άλλη σαβουρ..., σόρυ, προσθήκη ήθελα να πω, για το τσουβάλι σου.

Και επιθετικό έχω (γκολ δεν βάζει, αλλά αν δεν με πιστεύεις δες το transfermarkt ή το wikipedia), τον Εμενίκε. Και αμυντικούς έχω: και Βούκοβιτς έχω, και Μίλιτς έχω. Αν θέλεις μέσους, σου έχω το κατάξανθο αγγελάκι Ζιλέ (να το βάλεις ως μασκώτ στο έλκηθρο). Και Καπίνο έχω (έναν τον έχουμε, αλλά εσένα σου τον δίνω): αν σου φανεί λίγο ρεμπεσκές, άφησέ τον να μυρίσει τριφύλλι και θα ηρεμίσει (νεανικές αναμνήσεις, βλέπεις).

Χρόνια θα σου ζητήσω: είναι αυτοί οι δύο τύποι, που κάθονται συχνά στον πάγκο του Ολυμπιακού. Τον έναν τον λένε Κοβάσεβιτς και τον άλλον Καρεμπέ. Δεν θέλω πολλά: δεκαπέντε χρονάκια από τον καθένα να αφαιρέσεις: και αυτοί θα σε ευγνωμονούν, και όλοι οι γαύροι του πλανήτη (ακόμα και το Πάσχα, σε εσένα θα ανάβουμε λαμπάδες). Και αν έχεις άλλα τριάντα χρόνια (ό,τι θέλεις έχεις, Άγιος είσαι), αφαίρεσε και άλλα δεκαπέντε χρονάκια από τον Τζόλε και τον Γκαλέτι. Και από τον Μέλμπεργκ, αν γίνεται. Και εμείς στο πρώτο Ευρωπαϊκό, (αν τα κάνεις αυτά, για του χρόνου το βλέπω) σκουφάκι κόκκινο, με φούντα, θα βάλουμε στο τρόπαιο.

Και αφού δεν είμαστε στο Κάνσας, θα σε παρακαλούσα να γίνεις για λίγο μάγος του Οζ: βάλε μυαλό στο Φιγκέιρας (καλός παίκτης, αλλά με κάλο στον εγκέφαλο), δώσε λίγο θάρρος στον Μάριν (ίσο με αυτό που είχε ο Στολτίδης) και λίγη καρδιά (για να νιώσει, ο άνθρωπος) στον Οτζίτζα.

Αν, πάλι δεν θες να κάνεις θαύματα (χαζομάρα, εγώ, αν ήμουν Άγιος, όλη την ώρα θαύματα θα έκανα), φέρε κάνα παίκτη, εκεί που πονάει η ομάδα (ξέρεις εσύ, εδώ ξέρεις τι δώρα θέλουν όλα τα παιδάκια του κόσμου). Μην μου φέρεις μόνο παίκτες λαχεία, λαυράκια, κόμπρες, πυραύλους ή άλλα αντικείμενα και ζώα: έτοιμους παίκτες θέλω! Κάποιους για τις πτέρυγες, ένα αριστερό μπακ, και, αν σού βρίσκεται, αμυντικό χαφ, κεντρικό αμυντικό και επιθετικό (για να πάρεις μια ιδέα, διάβασε στο blog το σχέδιο εξόδου από τη κρίση).

Αυτά τα λίγα σου ζητάω για το ποδοσφαιρικό τμήμα (τα τρενάκια και τα ρομπότ κράτα τα, για να τα δώσεις σε πιο καλά παιδιά). Α! Και πρωταθλήματα θέλω, και κύπελλα θέλω, και ευρωπαϊκά τρόπαια θέλω, για όλες τις ομάδες και τους αθλητές του Θρύλου. Όμως αυτά θα τα διεκδικήσουμε μέσα στους επόμενους μήνες και, κάτι μου λέει, ότι θα τα πάρουμε και μόνοι μας, οπότε μη μπαίνεις στον κόπο.

Πες μου πότε μπορείς να περάσουμε από Ρέντη,

Σε ευχαριστώ και θα σε περιμένω με ένα μελομακάρονο σε κάλτσα,

Δρ. Τζέκυλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου