Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019

Μπάσκετ Γυναικών: Αναμένεται να σπάσει πολλά ρεκόρ

Τη λεζάντα «New year, same goals» επέλεξαν οι ερυθρόλευκοι για να συνοδεύσει τη φωτογραφία της ομάδας στα social media και μπορούμε να πούμε πως αυτή η ατάκα είναι ό,τι πιο εύστοχο για τους φετινούς στόχους του συγκεκριμένου τμήματος. Μετά τα 4 σερί αήττητα νταμπλ, βάζουμε πλώρη για ακόμα ένα, έχοντας σημαδέψει την 9η αγωνιστική του πρωταθλήματος όπου αναμένεται να φτάσουμε τις 106 συνεχόμενες νίκες στο πρωτάθλημα καταρρίπτοντας το σερί του Αθηναϊκού με 105. Παράλληλα, θα συνεχίσουμε την προσπάθεια για καθιέρωση στις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης. Ας δούμε τις κινήσεις που έκανε η διοίκηση για να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι.




Του Mad Prophet

Γιώργος Παντελάκης: Ο 36χρόνος κόουτς τα πήγε περίφημα ως πρώτος προπονητής στην 1η του σεζόν με τον Θρύλο οπότε δικαιολογημένα ανανεώθηκε το συμβόλαιο του. Παρά το νεαρό της ηλικίας του κι έχοντας θητεύσει ως βοηθός της Καπογιάννη και του Μίσσα, έδειχνε έτοιμος να αρπάξει την ευκαιρία, τα κατάφερε και τώρα στοχεύει στην κατάκτηση ακόμα περισσότερων τίτλων.

Στη δήλωσή του στο olympiacossfp.gr ο Γιώργος Παντελάκης τόνισε: 
Είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι και τη νέα σεζόν στον πάγκο της ομάδας και θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Κουντούρη και τον κ. Λεριώτη για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου. Προερχόμαστε από μία χρονιά που κατακτήσαμε το νταμπλ, διευρύνοντας το σερί μας στην Ελλάδα και παίζοντας στην Ευρωλίγκα, την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση της Ευρώπης. Η σεζόν που πέρασε έδειξε την δυναμική της ομάδας μας και είναι οδηγός της χρονιάς που ακολουθεί. Ο Ολυμπιακός πρέπει να αγωνίζεται στο υψηλότερο ευρωπαϊκό επίπεδο και να χαρίζει τίτλους στον κόσμο του. Αυτό που θέλω να τονίσω από την μεριά μου είναι ότι φέτος θα δουλέψουμε ακόμα περισσότερο και θα παρουσιαστούμε ακόμα καλύτεροι μέσα στο γήπεδο.
Άννα Γιουρτσένκοβα: Η πρώτη μεταγραφή της φετινής σεζόν ήταν η 33χρόνη σέντερ από την Σλοβακία, ύψους 1,95, με τελευταία ομάδα την πολωνική Άρκα Γκτνίνια. Ήδη από τα πρώτα φιλικά η Γιουρτσένκοβα έδειξε πως θα αποτελέσει σημείο αναφοράς κάτω από την μπασκέτα προσφέροντας πολύτιμους πόντους.

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου της η έμπειρη αθλήτρια είπε: 
Είμαι πολύ χαρούμενη που θα αγωνιστώ με την φανέλα του Ολυμπιακού. Γνωρίζω καλά που έρχομαι, ξέρω πολύ καλά την ομάδα και την παρακολουθώ εδώ και καιρό. Την θαύμασα στην Ευρωλίγκα με τον τρόπο που αγωνίστηκε και το πάθος που έβγαζε στο παρκέ. Μου αρέσει πολύ η Ελλάδα και περιμένω πως και πώς να έρθω για να παίξω σε έναν τόσο σημαντικό σύλλογο. Η αλήθεια είναι ότι χάρηκα πολύ στο άκουσμα της πρότασης του Ολυμπιακού, ξέρω πολλές από τις νέες μου συμπαίκτριες και θα προσπαθήσω από την μεριά μου να δικαιώσω την ομάδα που με επέλεξε.
Βασιλική Λούκα: Πέρα από τις ξένες μπασκετμπολίστριες που αποκτώνται με σκοπό να ανέβουν οι ερυθρόλευκες επίπεδο κυρίως στην Ευρώπη. Ένας ακόμη στόχος είναι να στελεχωθεί η ομάδα με τις καλύτερες κι ταλαντούχες αθλήτριες της χώρας και γι’ αυτό το λόγο επαναπατρίστηκε η 26χρόνη σέντερ.

Μετά από 5 χρόνια στο UNBC του Καναδά η Λούκα υποστήριξε τα εξής για την μεταγραφή της στον Ολυμπιακό: 
Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα να επιστρέφω στην Ελλάδα και να αγωνίζομαι σε μία ομάδα όπως ο Ολυμπιακός. Με τον κόουτς Παντελάκη γνωριζόμαστε πάρα πολύ καλά και είμαι χαρούμενη που θα τον έχω ως προπονητή μου. Γνωρίζω τις περισσότερες από τις συμπαίκτριές μου εδώ. Θα δουλέψω όσο χρειάζεται για να είμαι αυτή που θέλει η ομάδα μου και να δικαιώσω όσους πίστεψαν σε μένα. Παρακολούθησα πέρσι την πορεία του Ολυμπιακού στην Ευρωλίγκα και έχω μόνο καλά λόγια να πω για αυτήν.
Μπασάρα Γκρέιβς: Μπορεί να χαρακτηριστεί ως το μπαμ του καλοκαιριού αφού η 25χρόνη Αμερικανίδα έρχεται στον Πειραιά έχοντας ένα γεμάτο βιογραφικό. Η Γκρέιβς που μεταξύ άλλων έχει αγωνιστεί και στο WNBA με 2 ομάδες, την περασμένη σεζόν αποτέλεσε την καλύτερη παίκτρια της ιταλικής Λούκα έχοντας 12,9 πόντους και 10,2 ριμπάουντ μ.ο. σε 23 συμμετοχές. Οπότε αναπόφευκτα αναμένεται να αποτελέσει το βαρόμετρο της φετινής ομάδας.

Η ύψους 1,88 Γκρέιβς που μπορεί να αγωνιστεί στο 4 και στο 5 στις πρώτες της δηλώσεις ως αθλήτρια του Θρύλου ανέφερε: 
Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που έρχομαι σε μία ομάδα όπως ο Ολυμπιακός! Πρόκειται για έναν σύλλογο με ιστορία, πέρσι αγωνίστηκε στην Ευρωλίγκα και θέλω πάρα πολύ να συμμετέχω και εγώ σε αυτό το επίπεδο. Έχω τεράστια θέληση για δουλειά, το κίνητρό μου είναι μεγάλο και σκοπός μου είναι να βελτιωθώ παίζοντας σε αυτόν. Η αλήθεια είναι ότι χάρηκα υπερβολικά όταν έμαθα για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού. Ξέρω που έρχομαι, είναι μία… αναβάθμιση για μένα  και δεν πρόκειται να αφήσω την ευκαιρία να πάει χαμένη. Πάντα ήθελα να επισκεφτώ την Ελλάδα. Γνωρίζω για τον πολιτισμό της, την ιστορία της και είχα στο μυαλό μου να έρθω κάποια στιγμή. Να λοιπόν που θα αγωνιστώ τη νέα σεζόν στον Ολυμπιακό και ελπίζω να κερδίσω πολλούς τίτλους με την ομάδα μου.
Τζάκι Γέμελος: Ο Ολυμπιακός έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο τις μεταγραφές του υπογράφοντας την Ελληνοαμερικανίδα γκαρντ, που την περασμένη σεζόν είχε 14 συμμετοχές στην Ευρωλίγκα με την φανέλα της Famila Schio, σημειώνοντας 7,6 πόντους, 3,9 ριμπάουντ και 2,6 ασίστ μ.ο.

Η 31χρόνη αθλήτρια που στο παρελθόν έχει αγωνιστεί σε Παναθηναϊκό και WNBA δήλωσε: 
Είμαι πολύ χαρούμενη που επιστρέφω στην Ελλάδα γιατί είναι μία χώρα που λατρεύω και την αγαπώ. Πλέον έχω πάρει και το ελληνικό μου διαβατήριο και είμαι περήφανη που εκπροσωπώ παντού την χώρα μου. Ο Ολυμπιακός είναι ο μεγαλύτερος σύλλογος στην Ελλάδα, με την ομάδα μπάσκετ Γυναικών να κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στο πρωτάθλημα και να τα πηγαίνει περίφημα στην Ευρώπη. Είμαι ενθουσιασμένη που θα αγωνιστώ εδώ και θα παλέψω για να πετύχουμε τους στόχους μας. Η πρώτη μου σκέψη ήταν μετά την Ιταλία, να παίξω σε μία ομάδα που αγωνίζεται σε ευρωπαϊκή διοργάνωση. Πέρασα όμορφα στην Ευρωλίγκα με την Famila Schio και όταν έμαθα το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού, χάρηκα που θα μπορέσω να παραμείνω σε αυτό το επίπεδο. Θα δώσουμε τα πάντα για να περάσουμε στους ομίλους της Ευρωλίγκας και να ξεπεράσουμε το εμπόδιο της BLMA στην προκριματική φάση. Είμαι περήφανη που θα αγωνιστώ και πάλι στην Ελλάδα, θέλω να  βοηθήσω την ομάδα μου, να είμαστε περισσότερο ανταγωνιστικές σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν και να φέρουμε νίκες στον Ολυμπιακό.
Εβίνα Σταμάτη: Η αρχηγός του Θρύλου θα συνεχίσει να φοράει τα ερυθρόλευκα για 5η συνεχή χρονιά, με μοναδικό σκοπό στο τέλος της σεζόν να έχει σηκώσει ακόμη 2 κούπες. Η Σταμάτη την περσινή σεζόν στην Ευρωλίγκα κατέγραψε 16 συμμετοχές με 4,3 πόντους, 0,8 ριμπάουντ και 1,1 ασίστ σε 16,7 λεπτά μ.ο.

Η 35χρόνη γκαρντ μετά την ανανέωση της συνεργασίας της με τους Πειραιώτες δήλωσε: 
Είναι η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά που είμαι στον Ολυμπιακό και είμαι υπερβολικά χαρούμενη που θα συνεχίσω στην κορυφαία ομάδα της Ελλάδας. Η σεζόν που πέρασε ήταν πολύ απαιτητική για εμάς, θεωρώ ότι η πορεία μας ήταν αυτή που έπρεπε και ελπίζω να συνεχίσουμε με τις ίδιες και ακόμα περισσότερες επιτυχίες και την σεζόν που έρχεται. Νιώθω τον Ολυμπιακό οικογένειά μου και εύχομαι το 2020 να είναι μία χρονιά με κούπες για την ομάδα μου και να διευρύνουμε κι άλλο το αήττητο σερί μας σε όλες τις εγχώριες διοργανώσεις.
Άννα Σπυριδοπούλου: Ένα πολύτιμο γρανάζι αυτής της επιτυχημένης ομάδας θα συνεχίσει να διαπρέπει με τα ερυθρόλευκα για μια ακόμη χρονιά. Η Σπυριδοπούλου την περσινή σεζόν στην Ευρωλίγκα κατέγραψε 14 συμμετοχές με 10,4 πόντους, 3,8 ριμπάουντ και 1,3 ασίστ σε 26,1 λεπτά μ.ο.

Η 30χρόνη forward μετά την επισφράγιση της παραμονής της στον Πειραιά τόνισε τα εξής: 
Είμαι ενθουσιασμένη που για τρίτη σερί χρονιά θα αγωνίζομαι με την φανέλα του Ολυμπιακού. Έχω ζήσει πολύ όμορφες στιγμές εδώ και μακάρι να έρθουν ακόμα περισσότερες και την επόμενη σεζόν. Ευχαριστώ πολύ την διοίκηση της ομάδας και τον προπονητή μου που με εμπιστεύονται και θα βάλω τα δυνατά μου να τους δικαιώσω με την απόδοσή μου μέσα στο παρκέ και όλοι μαζί να φέρουμε και πάλι τίτλους στον Ολυμπιακό.
Αγγελική Νικολοπούλου: Για 3η χρονιά θα παραμείνει στον Ολυμπιακό και η διεθνής αθλήτρια προσφέροντας σημαντική βοήθεια και ποιοτικά λεπτά προερχόμενη κυρίως από τον πάγκο. Η Νικολοπούλου την περσινή σεζόν στην Ευρωλίγκα κατέγραψε 14 συμμετοχές με 4,1 πόντους, 1,7 ριμπάουντ και 2,1 ασίστ σε 17,7 λεπτά μ.ο.

Η 28χρόνη γκαρντ υποστήριξε για την ανανέωση του συμβολαίου της τα παρακάτω: 
Έχω περάσει δύο πολύ όμορφα χρόνια σε αυτήν την ομάδα και είμαι πολύ ικανοποιημένη που θα φοράω και πάλι την φανέλα του Ολυμπιακού. Δεν σταματάμε από την πλευρά μας να ανεβάζουμε τον πήχη και να θέλουμε να φέρουμε κι άλλες επιτυχίες στο κόσμο μας. Στόχος μας είναι εννοείται η διατήρηση του αήττητού μας σερί και όλοι οι εγχώριοι τίτλοι. Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα με τεράστια δυναμική και είμαι περήφανη που είμαι μέλος αυτής.
Αφροδίτη Κοσμά: Έτοιμη θα είναι και τη νέα σεζόν να βοηθήσει με την εμπειρία της όποτε χρειαστεί ένα από τα παλαιότερα μέλη αυτής της ομάδας. Η Κοσμά την περσινή σεζόν στην Ευρωλίγκα κατέγραψε 14 συμμετοχές με 1,4 πόντους, 1,5 ριμπάουντ και 0,3 ασίστ σε 7,6 λεπτά μ.ο.

Η 36χρόνη forward μετά την επισημοποίηση της ανανέωση της είπε: 
Για 5η συνεχόμενη χρονιά θα είμαι στον Ολυμπιακό και είμαι περήφανη για αυτό. Κάθε ανανέωση είχε την διαφορετική σημασία για μένα και θέλω από την μεριά μου να ευχαριστήσω τον προπονητή μου και όσους δείχνουν με κάθε τρόπο την εμπιστοσύνη τους σε μένα. Τώρα το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι πάρα πολλές ώρες στο παρκέ, δουλειά και νέες επιτυχίες με τον Ολυμπιακό. Να διατηρήσουμε το αήττητο και να προσφέρουμε χαρές στον κόσμο της ομάδας μας.
Κατερίνα Σωτηρίου: Από τις καλύτερες παίκτριες τα 2 τελευταία χρόνια στον Θρύλο και πολύ σωστά επιβραβεύτηκε με ένα νέο συμβόλαιο. Η Σωτηρίου την περσινή σεζόν στην Ευρωλίγκα κατέγραψε 16 συμμετοχές με 8,3 πόντους, 3,4 ριμπάουντ και 1,3 ασίστ σε 25 λεπτά μ.ο.

Η 35χρόνη forward ανέφερε για την παραμονή της τα εξής:
Θα ήθελα αρχικά να ευχαριστήσω τόσο τον προπονητή μου όσο και τους ανθρώπους του Ολυμπιακού για την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπό μου. Στα δυο χρόνια που είμαι εδώ είχαμε άψογη συνεργασία έχοντας κατακτήσει ήδη δύο νταμπλ, πέρσι αγωνιστήκαμε για πρώτη φορά στην Ευρωλίγκα και ευελπιστώ και φέτος να συμβάλλω ώστε να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας και να χαρίσουμε όμορφες στιγμές στον κόσμο του Ολυμπιακού.
Πηνελόπη Παυλοπούλου: Την περσινή χρονιά έπεσε στα βαθιά η ταλαντούχα μπασκετμπολίστρια και με τις εμπειρίες που αποκόμισε φέτος αναμένεται να βοηθήσει περαιτέρω τις ερυθρόλευκες. Η Παυλοπούλου την περσινή σεζόν στην Ευρωλίγκα κατέγραψε 16 συμμετοχές με 6,8 πόντους, 2,4 ριμπάουντ και 2,1 ασίστ σε 24,5 λεπτά μ.ο.

Η 23χρόνη γκαρντ τόνισε για την ανανέωση του συμβολαίου της: 
Πρόκειται για μία πολύ ευχάριστη εξέλιξη στην ζωή μου και την καριέρα μου. Καταφέραμε πάρα πολλά τον προηγούμενο χρόνο με τον Ολυμπιακό, κατακτήσαμε το πρωτάθλημα, το κύπελλο και παίξαμε στην Ευρωλίγκα. Πιστεύω ότι θα είμαστε ακόμα καλύτερες φέτος και ελπίζω να ανεβάσουμε κατακόρυφα την απόδοσή μας. Είμαι ενθουσιασμένη για την δουλειά που κάναμε πέρσι με τους προπονητές και είμαι πεπεισμένη πως έχουμε να δώσουμε πολλά περισσότερα για να μείνει η ομάδα μας στην κορυφή.
Άννα Νίκη Σταμολάμπρου: Αποδείχθηκε αρκετά χρήσιμη όταν πήρε σημαντικό χρόνο συμμετοχής, κάτι που αναμένεται να συμβεί και φέτος. Η Σταμολάμπρου την περσινή σεζόν στην Ευρωλίγκα κατέγραψε 10 συμμετοχές με 6,3 πόντους, 2,3 ριμπάουντ και 0,6 ασίστ σε 17 λεπτά μ.ο.

Η 24χρόνη γκαρντ αφού παρέμεινε κάτοικος Πειραιά είπε: 
Είμαι πολύ χαρούμενη που ανανέωσα την συνεργασία μου με την ομάδα του Ολυμπιακού. Στόχος μου είναι να προσφέρω τα μέγιστα στη διατήρηση των εγχώριων τίτλων και να βοηθήσω  να φτάσει όσο το δυνατόν ψηλότερα στην Ευρώπη. Εύχομαι να έχουμε μια καλή αγωνιστική σεζόν χωρίς τραυματισμούς και να ξεπεράσουμε ακόμα και τις προσδοκίες μας. Ελπίζω να παίξουμε ακόμα καλύτερο μπάσκετ και να προσφέρουμε κι άλλες χαρές στους φίλους της ομάδας μας.
Μαρία Αυτζή: Τα ερυθρόλευκα θα εξακολουθεί να φορά και η ελληνίδα αθλήτρια. Η Αυτζή την περσινή σεζόν στην Ευρωλίγκα κατέγραψε 9 συμμετοχές με 0,4 πόντους και 0,3 ριμπάουντ σε 2,8 λεπτά μ.ο.

Η 29χρόνη γκαρντ δήλωσε μετά το νέο της συμβόλαιο: 
Είμαι χαρούμενη που θα συνεχίσω να βρίσκομαι σε αυτήν την ομάδα. Με τον Ολυμπιακό καταφέραμε να σηκώσουμε και πέρσι το νταμπλ, να παραμείνουμε αήττητες σε όλες τις εγχώριες διοργανώσεις και να αγωνιστούμε για πρώτη φορά στην ιστορία μας στην Ευρωλίγκα. Πιστεύω ότι και φέτος θα είμαστε ανταγωνιστικές και από την μεριά μου θα δώσω ότι έχω για να βοηθήσω την ομάδα μου και προσφέρω χαρές στον κόσμο μας. Δεν υπάρχει λόγος για πολλά λόγια, τώρα πρέπει να δουλέψουμε ακόμα περισσότερο για να επιτύχουμε τους στόχους μας.
Τζέσικα Τόμας: Από τις κορυφαίες της περσινής ομάδας και μόνο η ανανέωση της θεωρείται σημαντική επιτυχία της διοίκησης του Θρύλου. Η Τόμας την περσινή σεζόν στην Ευρωλίγκα κατέγραψε 16 συμμετοχές με 9,8 πόντους, 2,9 ριμπάουντ και 2,4 ασίστ σε 26,9 λεπτά μ.ο.

Η 24χρόνη Αμερικανίδα γκαρντ μόλις υπέγραψε το νέο της συμβόλαιο δήλωσε: 
Είμαι ενθουσιασμένη και ευλογημένη που επιστρέφω στον Ολυμπιακό και έχω την ευκαιρία να παίξω στο κορυφαίο επίπεδο της Ευρώπης! Ξέρω ότι μπορώ να προσφέρω πολλά και είμαι εδώ για να δικαιώσω την ομάδα μου που πίστεψε τόσο πολύ σε μένα. Είμαι έτοιμη να επιστρέψω στο παρκέ με τον Ολυμπιακό και να δουλέψουμε τόσο, ώστε να εμφανιστούμε βελτιωμένες σε σχέση με πέρσι. Νιώθω πολύ καλά για την επιλογή μου να επιστρέψω. Αγαπάω την Ελλάδα, έχω δεθεί με τον κόσμο της ομάδας μου και δεν έχω σταματήσει να σκέφτομαι τις στιγμές που έζησα την προηγούμενη σεζόν. Θέλω ο Ολυμπιακός να είναι ανταγωνιστικός όπου και αν αγωνίζεται. Ο στόχος μου είναι να κερδίζω και προσωπικά είμαι συγκεντρωμένη στο πώς να εμφανιστώ καλύτερη στην δεύτερη μου χρονιά στην ομάδα μου. Έφυγα από την Ελλάδα κάπως στεναχωρημένη, γιατί στην Ευρωλίγκα αξίζαμε παραπάνω νίκες, όμως θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον κόσμο μας για την πίστη που μας έδειξε. Περιμένω πως και πώς να φορέσω και πάλι τα ερυθρόλευκα.
Όπως φαίνεται ο Θρύλος έχει ένα γεμάτο και ποιοτικό ρόστερ για να παραμείνει αήττητος στην κορυφή του ελληνικού πρωταθλήματος για 5η σερί χρονιά. Άμεσος ανταγωνιστής στα εγχώρια δεν φαίνεται να υπάρχει και το ενδιαφέρον στρέφεται στα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό, αφού οι πράσινες επέστρεψαν στην Α1. Η πρόκληση της φετινής ομάδας είναι το βήμα παραπάνω στην Ευρώπη, πέρσι οι ερυθρόλευκες προκρίθηκαν για πρώτη φορά ομίλους της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης, έδωσαν μάχες, πήραν ορισμένες νίκες αλλά αρκετά κρίσιμα ματς χάθηκαν στις λεπτομέρειες απόρροια του άγχους και της απειρίας που υπήρχε με αποτέλεσμα να αποκλειστούν. Η ομάδα κατάφερε να διατηρήσει τον βασικό κορμό, ουσιαστικά η μόνη σημαντική απώλεια είναι αυτή της Τζόνσον. Όμως η ομάδα κάλυψε επάξια το κενό της δημιουργώντας ένα δυνατό δίδυμο στην frontline με τις Γκρέιβς και Γιουρτσένκοβα και ενίσχυσε την περιφέρεια με την Γέμελος που αναμένεται μαζί με τις Τόμας και Παυλοπούλου να έχουν τα ηνία μέσα στο παρκέ. Παράλληλα καθοριστικές θα είναι οι Σταμολάμπρου, Σωτηρίου και Σπυριδοπούλου, οι οποίες με το σουτ τους θα προσπαθήσουν να ανοίξουν την αντίπαλη άμυνα και να δώσουν σκληρές μάχες στην ερυθρόλευκη άμυνα.

Ο Ολυμπιακός αρχίζει τις επίσημες υποχρεώσεις του την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου κόντρα στην BLMA στις 18:30 στο Κλειστό Κανήθου Χαλκίδας «Τάσος Καμπούρης» για την προκριματική φάση της Ευρωλίγκας. Με τον επαναληπτικό να πραγματοποιείται στο Μονπελιέ της Γαλλίας στις 2 Οκτωβρίου. Οι ερυθρόλευκες αν με το καλό υπερκεράσουν το εμπόδιο της γαλλικής ομάδας θα συμμετάσχουν στο Group B της Ευρωλίγκας, όπου θα αντιμετωπίσουν τις Dynamo Kursk (Ρωσία), Fenerbahce (Τουρκία), Sopron Basket (Ουγγαρία), Famila Basket Schio (Ιταλία), Spar Citylift Girona (Ισπανία), Lyon ASVEL Feminin (Γαλλία) και τη νικήτρια του ζευγαριού Botas SK (Τουρκία)/Arka Gdynia (Πολωνία). Στο απευκταίο σενάριο που ο Θρύλος αποκλειστεί από την BLMA θα συνεχίσει στο Eurocup, εκεί θα βρεθεί στο Group G, όπου θα αντιμετωπίσει τις VBW CEKK Cegled (Ουγγαρία), Basket Namur Capitale (Βέλγιο) και Valencia BC (Ισπανία).

Επίσης το πρωτάθλημα αρχίζει στις 13/10 με τις ερυθρόλευκες να αγωνίζονται για την 1η αγωνιστική στα Γιάννινα κόντρα στον τοπικό ΠΑΣ. Τέλος στο Κύπελλο Ελλάδος θα ξεκινήσουν την προσπάθεια τους από την Β’ φάση της διοργάνωσης κόντρα στον ΑΟ Σπόρτιγκ, σε ένα αγώνα που θα πραγματοποιηθεί εντός έδρας στις 6 Οκτωβρίου.

Πέντε φιλικά προετοιμασίας έδωσε ο Ολυμπιακός ας δούμε συνοπτικά τα αποτελέσματα και τους πόντους που έβαλαν οι ερυθρόλευκες σ’ αυτά τα παιχνίδια: 

5/9 Ολυμπιακός – Πρωτέας Βούλας 79-20
Νικολοπούλου 9 (1), Σταμολάμπρου 4, Σπυριδοπούλου 9 (1), Γιουρτσένκοβα 8, Σταμάτη 6 (2), Παυλοπούλου 6, Αυτζή 13 (3), Σωτηρίου 9 (3), Κοσμά 5 (1), Λούκα 6, Γέμελος 4, Παπακώστα

10/9 Κρόνος – Ολυμπιακός 45-97
Σταμολάμπρου 6, Νικολοπούλου 8 (1), Σταμάτη 5 (1), Γκρέιβς 17, Σωτηρίου 7 (1), Παυλοπούλου 8, Γέμελος 7 (1), Λούκα 6, Γιουρτσένκοβα 12, Κοσμά 2, Σπυριδοπούλου 8, Αυτζή 6, Τόμας 5.

13/9 Aluinvent DVTK Miskolc – Ολυμπιακός 71-67
Τόμας 6 (2), Σταμάτη 3 (1), Αυτζή, Σπυριδοπούλου 7 (1), Παυλοπούλου 13 (2), Νικολοπούλου 1, Σωτηρίου 8, Γκρέιβς 14, Γέμελος 8 (1), Γιουρτσένκοβα 4, Λούκα, Σταμολάμπρου 3 (1).

14/9 Aluinvent DVTK Miskolc – Ολυμπιακός 75-69
Τόμας 9 (1), Σταμάτη 3 (1), Αυτζή 5, Σπυριδοπούλου 3 (1), Παυλοπούλου 8, Νικολοπούλου 6 (1), Σωτηρίου 2, Γκρέιβς 11, Γέμελος 2, Γιουρτσένκοβα 17, Κοσμά, Σταμολάμπρου 3 (1).

17/9 Ελευθερία Μοσχάτου – Ολυμπιακός 55-62
Γέμελος 8 (2), Γιουρτσένκοβα 7, Γκρέιβς 17, Σταμολάμπρου 2, Νικολοπούλου 2, Σωτηρίου 10 (2), Τόμας 12 (2), Αυτζή 2, Σταμάτη 2, Κοσμά, Λούκα.

Το μεταγραφικό πάρε-δώσε

Ήρθαν: Γιουρτσένκοβα, Λούκα, Γκρέιβς, Γέμελος
Ανανέωσαν: Σταμάτη, Σπυριδοπούλου, Νικολοπούλου, Κοσμά, Σωτηρίου, Παυλοπούλου, Σταμολάμπρου, Αυτζή, Τόμας
Αποχώρησαν: Τίκβιτς, Τζόνσον, Λίτση, Ρασίντ



ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΡΟΣΤΕΡ 2019/20

Point Guard: Τζάκι Γέμελος, Τζέσικα Τόμας, Πηνελόπη Παυλοπούλου, Αγγελική Νικολοπούλου

Shooting Guard: Εβίνα Σταμάτη, Μαρία Αυτζή, Άννα Νίκη Σταμολάμπρου

Small Forward: Άννα Σπυριδοπούλου, Κατερίνα Σωτηρίου

Power Forward: Μπασάρα Γκρέιβς, Αφροδίτη Κοσμά

Center: Άννα Γιουρτσένκοβα, Βασιλική Λούκα

Προπονητής: Γιώργος Παντελάκης

Την ώρα που γράφεται το παρόν κείμενο έχουν αποκτήσει πάνω από 23.000 την Κάρτα Μέλους και 34.000 την Κάρτα Φιλάθλου, σίγουρα πρόκειται για έναν σημαντικό αριθμό που ενισχύει τον Ερασιτέχνη αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντικατοπτρίζει το μέγεθος του κόσμου του Θρύλου. Συνεχίζουμε δυναμικά, όσοι μπορούμε αγοράζομε τις Κάρτες Μέλους και Φιλάθλου, ενώ παράλληλα έχουν τεθεί σε κυκλοφορία και οι Vip Κάρτες Διαρκείας για κάθε άθλημα ξεχωριστά του Ερασιτέχνη ((βόλεϊ Ανδρών & Γυναικών, Πόλο Ανδρών & Γυναικών, Χάντμπολ, Μπάσκετ Γυναικών). Ο Ολυμπιακός είμαστε εμείς και ενημερώνουμε όλους τους γνωστούς μας για την αγορά των συγκεκριμένων καρτών!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου